Vårkänslor för en dryck.

Jag har under det senaste halvåret eller så allt mer kommit att inse att jag är galet besatt i en dryck. Tyvärr, det är inte cola (jag är på avvänjning, typ...). Drycken jag pratar om är ingen mindre än Kiviks Pärondryck. Den smakar ungefär som att dricka en piggelin, fast bättre! Denna besatthet har lett till att jag köper hem cirka en förpackning i veckan som jag avnjuter. Det är en perfekt törstsläckare när man kommer hem efter en strävsam dag Jag skulle kunna beskriva den som destillerade vårkänslor, redo att hällas i min giriga mun. Inte illa, om jag får säga det själv! Fan, jag måste komma på nånting man kan använda den till... basera en marinad på den eller något. Det vore ju guld om något. Ohwell, det var allt för mig! Nu ska jag snart bila iväg till Kåren och smaska lite tacos. Jihoo! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0