Jag vill skriva en sångtitel här, men det tänker jag inte göra.

Jag har de senaste dagarna varit väldigt uppåt, mycket tack vare en speciell person som förgyller min tillvaro. Jag kan inte säga annat än att livet leker. Fyllde år i onsdags med, fick lite trevliga prylar och gick och såg på Kick-Ass med tre vänner (som bjöd mig på käk), booyah! Det var en enastående trevlig onsdag som jag var uppe oerhört sent på, då jag fann mig själv i ett härligt telefonsamtal framåt småtimmarna. Under natten så hade jag en awesome Star Wars-dröm med. Allt är bara härligt nu. Well, nog för att jag hård-städade nu mellan ett och två inatt är väl en annan sak... men jag ska ha fest idag så. Jag är fan den okrönte kejsaren på att skjuta upp saker. Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0