Rec-knappen.

Sitter här i mediehuset och väntar på att packa bilarna då vi ska åka iväg till Tällberg och filma en jäkla lokalrevy. Min uppgift där är att trycka på Rec-knappen. Och stoppa inspelningen när det är färdigt. Det är faktiskt min enda jäkla uppgift på det där gudsförgätna revyskrället. Jösses Amalia. Inte nog med det, den där lilla byn ligger sisådär en timma bort. Så vi ska åka en timma, förbereda inspelningen och koppla in skit, spela in skrället (det börjar 19:00, säkert färdigt 23:00 eller nåt...), packa ihop och åka hem. Det kommer bli en lång värdelös jävla dag. Inte nog med det, det är en vacker dag ute och i stan är det skivmässa. Jag vill på skivmässa. Om Gud finns så slipper jag den här skiten och kanske får njuta av dagen. Men men! Har jag tur får jag ett plus i kanten för att jag hänger med och trycker på Rec-knappen. Om nu någon skulle märka det. Fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0