OMFGWTHBBQ

Just nu sitter jag framför datorn, nyss hemkommen efter en ~12-timmars skoldag/kväll/natt, och min hjärna har äntrat zombie-läget. Jag sitter och dricker direkt ur ett paket Kiviks Pärondryck och försöker bilda meningar. I skolan idag/ikväll/inatt har jag och Suzanne redigerat (färdigt) varsin akt ur "Den Goda Människan?", komprimerat den och bränt ut fyra kopior/akt. Jag älskar redigering och tiden flyter verkligen iväg, men herregud vad sent/tidigt man kommer hem efteråt. Har nästan saknat såna här redigeringsnätter med lite mys-stämning i skolan. Kan faktiskt inte begripa att jag bara har kvar ett och en kvarts läsår kvar i skolan innan jag ska ut och jobba(?). Tiden går så fruktansvärt snabbt och det finns så många saker jag önskar innerligt att jag hunnit med här uppe. Jag har t.ex. ~tre filmidéer som alla är ganska najs, men jag har inte ens kommit till att skriva manus till dem. Förhoppningsvis kan en bli av de sista fem veckorna denna terminen, då vi ska ha filmproduktion. Jag känner mig lite nostalgisk, men ändå hoppfull. Jag tänker mycket på hur våren upplevts när man varit yngre och de gånger man har varit på Liseberg, t.ex. På vägen hem så körde jag med rutan nervevad och njöt av den friska luften som strömmade in i mina lungor tjugo över fem. Men men, nu måste jag verkligen sova innan jag avlider. Imorrn ska jag ju upp och skriva kursreflektion (=HEMTENTA!) innan fredagen. Jösses Amalia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0