Drömmen om Vår.

Fan vad jag längtar efter att det ska bli vår. Just nu är det bara ett evigt vinterlandskap med kyla och skit hela tiden, sjukt avtändande är det om jag får säga så. Vilket jag gör. Jag längtar efter att känna vårbrisen mot mig och höra fågelkvittret och känna vårens alla dofter. Fågelkvitter har jag hört lite sporadiskt, men den har tonat ut till nästa dag. Om det inte vore för all den här snön! Nu känner jag att jag är precis som alla andra och är jävligt mainstream med att gnälla på vintern, men jag har faktiskt inte gillat vintern sen typ högstadiet. När man var liten kunde man iaf roa sig med den med att åka pulka och leka i snön, men ungdomens tid är dessvärre förbi. Vinterns enda höjdpunkt är just julen och den har ju redan varit. Nu inväntar jag bara att all snö ska tina och jag får gå utomhus utan jacka och känna vinden smeka min nacke. Jag längtar något sjukt. Sjukt, I tell you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0