Cowabunga!

Såg precis Turtles Forever och blev minst sagt mycket glatt överraskad. Väldigt underhållande film med en massa små påskägg här och var. '87-Turtles möter '03-Turtles i en hyllningsfilm till 25-årsjubileet av den första TMNT-tidningen. Jag har en liten revival på gång nu, har köpt en box med sju DVDer av den klassiska serien (drygt åtta timmar) som kommer att åtnjutas med andakt. Skivorna är de som funnits i svensk handel ett tag, men hur kan man passa på en samling med alla för blott 199 kr? Klockren deal för mig iaf! Jag lutar åt att även köpa någon eller några hela säsonger av den den klassiska serien via import, säsong 1-6 finns tillgänglig. Massa massa avsnitt det där. Men nu är klockan snart tio över fem så jag lägger mig! Turtle power!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0