Bildproducera Mera!

Idag, lojala läsare (~4 en dag jag postar nåt), så var jag bildproducent för andra akten av Den Goda Människan? i Sezuan. Det har varit en mycket spännande dag med höjdpunkter och dalgångar. Dessa dalgångar såg djupare ut än vad de egentligen var efter det att jag ögnade igenom det inspelade materialet lite snabbt efter intankning i Final Cut Pro. Imorgon blir det nya tag för att lappa ihop allt. *tänkte skriva en smiley här, men det ser gay ut på bloggar* Anyhow, det var som sagt en nervös och givande upplevelse som jag kommer återuppleva imorgon, med ett lite mer erfaret crew som givetvis kommer naila allt! *smiley igen, lol*

Men, mina vänner, nu ljuder det hjärtdunkande ljudet av Age of Conan's patcher och jag skall stiga en level i PvP. Igår vid raiden så fick jag mig en T2-hjälm till min HoX och 6 relics när jag redan hade 3, vilket innebär att jag blott är en T2-relic bort från att ha full T2. Äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0