Sommar och sol!

Sådär, då har man tagit sommarens första (och härliga) dopp! Vädret är perfa och vattnet var härligt! Så fick man umgås lite med sina homegirls Lizette och Suzanne lite innan sommarkvisten. Att bada var kanske inte det smartaste att göra med tanke på min nya tatuering, men vafan. Lite får man väl offra. Tvättade den rejält nu när jag kom hem iaf. Känner lite att mina komplex gällande den nuvarande fysiska formen börjar tappa lite i styrka. Big and beautiful och allt det där, liksom. Rent generellt så känns det som om denna sommaren kan bli hur awesome som helst. Att länge försvunna känslor börjat bubbla upp lite på sistone är också välkommet.

Men alltså, seriöst. Kan jag bli mer kryptisk? Fyfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0