Heaven can wait.

Jag vet inte. Den sommar som jag hade inbillat mig i mina drömmar kanske inte blir sann. Kanske blir den det, men den lever i limbo just nu. Jag är fylld av en viss osäkerhet blandat med vemod blandat med naivt hopp. Oron för att himmelriket kanske kan rinna ut i sanden fyller mig med en sorts desperat apati. Jag lever i hoppet om kärlek, men mer vågar jag inte göra. Och om DU läser det här: Du får mig att vilja vara en bättre människa.

"Hoping for the best, but expecting the worst..."

Kommentarer
Postat av: Andrés

Det kommer nog gå skitbra, men jag förstår din skepsis. Förhoppningsvis får du skäl att överge den snart. Lycka till!

2010-07-03 @ 03:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0