Well, you did say "Jehovah".

För drygt en halvtimma sen så ringde det på dörren. Både jag och roomien närmade oss långsamt dörren och jag öppnade den efter att ha kikat tyst ut genom titthålet. Min roomie som var klädd i morgonrock stod i öppningen till köket. Utanför stod två kvinnor med broschyrer i händerna och började prata om hur hemskt det var i världen och att bibeln har alla svar. "Fan vad soft", tänkte jag och lät de fortsätta. "Äntligen får jag träffa lite vittnen". Snart så motsatte sig min roomie dock bibeln och sa att det inte fanns några bevis i bibeln. Jag log lite ursäktande och kvinnorna blev lite osäkra. Snart därefter så fick jag två små broschyrer och de tackade för sig. Jag ville ju att de skulle stanna. Jag ville inte käfta med dem, utan lyssna. Sitter och läser en av broschyrerna om hur teknik inte bara är till godo och att man måste använda den ansvarsfullt. Shit, mitt teknikanvändande är ju helt ansvarslöst. Fan.

Kommentarer
Postat av: Andrés

Så... gjorde du något med dem..?

2010-02-21 @ 23:03:50
Postat av: CptMonstruoso

Ne, de tackade för sig. :(

2010-02-27 @ 05:53:25
URL: http://cptmonstruoso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0