Tre timmars väntan på kyla.

Suck. Kom hit till skolan okristligt tidigt (vid 9:20) endast för att få reda på att mediaservern ligger nere och vi därmed inte kan klippa tills ventilationen gått igång tillräckligt för att den ska bli behagligt kyld. Det är alltid party med såna här saker när man ska vara färdig med sitt projekt nästa vecka. Så kommer ett gäng från TV4 hit för att träffa studenterna (oss) klockan 13:00, så det kändes inte som nån god idé att åka hem emellan. Faen.

Jag har spenderat denna tid med att sitta och tjöta med lite klasskompisar i Svarta Havet (vårt stora rum med café och skit) om 3D-film, såpor och allt möjligt. Just det ja, var på styrelsemöte för Student-TV igår och det kom sig att jag blev inslagsansvarig. Nu jävlar kommer det bli inslag av! Vi ska bl.a. producera en såpa för våra tittare(?). Satte mig vid datorn vid 12-tiden. Har nu dekorerat om mitt café i Café World (blaaah) och kollat upp "Boredom" på Wikipedia. Spännande värre är det.


http://en.wikipedia.org/wiki/Boredom :
" Boredom is an emotional state experienced during periods lacking activity or when individuals are uninterested in the opportunities surrounding them. The first record of the word boredom is in the novel Bleak House by Charles Dickens, written in 1852,[1] in which it appears six times, although the expression to be a bore had been used in the sense of "to be tiresome or dull" since 1768.[2] "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0