Hypotermi!

Ja, jävlar i mig. För dryga tio minuter (efter inläggets färdigställande drygt 40 minuter, fastnade på wiki!) sen hände något som jag säkert skulle kunna ta betalt för att göra i Bizarro-världen. Klädd i endast kalsonger, t-shirt, skjorta och mössa stod jag framför handfatet på handikapptoaletten med ena foten i fatet och spolade med ljuvligt ljummet vatten medan jag upprepat stönade/halvskrek/mumlade "Åh fy fan". Upprinnelsen till detta är att jag drygt 14:00 igår tackade ja till att vara med som skådespelare i några vänner/klasskamraters film i en 48-timmarstävling. Jag blev tillsagd att ha varma kläder med mig. Ovetandes så tog jag med mig en jacka, halsduk, mössa och vantar för utomhusbruk. Föga anade jag att det stod i manus att jag skulle spendera en hel del tid med att ligga i en snödriva och skrika repliker. Men vafan, jag är inte den som bailar ut från nånting jag sagt att jag ställer upp på plus att jag fick en chans att utveckla mina skådespelar-skills. Dessutom så sa jag i smset när jag gick med på att skådespela "om det bjuds på käk så är saken biff". Vi hämtade mat på McDonken vid 22-23-tiden och det smakade fint, dessvärre så glömde de lata kassör-asen att lägga i en extra cheeseburgare som jag beställde! Besvikelsen var total.

Ett annat problem med McDonalds är deras brist på bacon-kryddade varor. Där vinner både Max och Burger King med hästlängder. Dessutom så är allt annat på de två ställena mycket bättre, synd bara att vi bara har McD här i Falu-träsken.

Det snöar som fan också, helt sinnessjukt är det! Nu ska jag gå och kolla om jag ska spela in nån voice-over eller om jag kan åka hem och sova. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0