Syskonen.

Det blev mycket plural idag. Snubblade över denna lilla pärla helt plötsligt och oväntat när jag såg en borttagen scen ur det som Jesper lade upp på sin youtube. Det är en serie med Jesper Rönndahl och Josefin "Josefinito" Johansson, kända från P3s "Pang Prego", vilka enligt mig är ett par toppnamn inom svensk humor. De spelar två syskon som ska fixa tillbaka en massa saker efter det att deras hus brunnit upp. Var beredd på randomness. Bäddar in första avsnittet från SVT Play nedan.


Har nu klickat runt lite mer och hittade detta, piloten till Syskonen. Satan, när jag är färdig med Syskonen så får jag nästan lov att kolla in resten av Gabba Gabba. Fridens liljor på er!

Kommentarer
Postat av: Syster

Tänkte att du kanske skulle uppskatta den här videon: http://www.youtube.com/watch?v=VKsVSBhSwJg

2010-08-26 @ 20:48:26
Postat av: CptMonstruoso

Najs! Har sett en annan auto-tune av det klippet med, fast denna var mycket bättre. :)

Hoppas du gillar Syskonen! :D

2010-08-26 @ 22:34:13
URL: http://cptmonstruoso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0