Monsters.

Ibland kommer det filmer som känns helt unika. Den senaste jag kände såhär inför var "District 9" och nu känner jag hur mina förhoppningar byggs högt för "Monsters". Detta är vad jag uppfattat om storyn: någon utomjordisk organism har via en amerikansk satellit hamnat i Mexico och efter sex år så har något frodats där. Och givetvis ska nån färdas dit. Action, skräck, monster och apokalyps ser ut att erbjudas. Utifrån trailern så är det inte svårt att dra likheter mellan bl.a. "The Host" och "Cloverfield". Filmens titel, "Monsters", är däremot oroväckande oinspirerad... men filmen ser faktiskt ut att vara en av årets mest intressanta. Med endast $15.000 i budget så ser detta ut att vara en prestation i sig, låt oss hoppas att filmen levererar. Själv känner jag att det pirrar i magen av förväntan och tycker att det här faktiskt ser väldigt lovande ut. Se nedan och döm själva. Glöm inte att trycka upp trailern i fullskärm och 720p!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0