I find my lack of win disturbing.


Kollade nyss min mail och såg att Age of Conan hade ett erbjudande som gav en särskilt snygg "mantel" (ett par hussar-liknande vingar) om man lade till 12 månader på prenumerationen. Jag tänkte "Wow, då uppgraderar jag så jag får den NU, jag kommer ändå förnya när jag min prenumeration tar slut! SHINY STUFF! GIEF"... eller något åt det hållet. Sagt och gjort. Jag uppgraderar, loggar in i spelet och efter kanske 30 sekunder efter det att jag är inne i spelet så får jag ett mail där det står "ACCOUNT FROZEN" i stora hotfulla bokstäver. Jag förstår genast vad detta betyder och drar en dubbel facepalm. Jag tänkte att det skulle betalas när den nuvarande prenumerationen tar slut MEN det skulle visst betalas omedelbart. Detta suger, då jag är i stort sett luspank. Snart skrattar jag åt det hela. Skickade ett mail till supporten och det kommer nog vara fixat snart. Jävlar alltså. Fail på mig.

Kommentarer
Postat av: Der Brüder

Ha-ha! peka på



Nej, men allvarligt, det var inte särskilt roligt. Särskilt den där första sekunden när man insett att något är fel, men man inte vet vad än är riktigt jobbig.

2010-08-20 @ 13:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0