Annihilatin' em all.


Jag har nu spenderat lite över en timma med att spela Super Mario Bros. Crossover som Ryu Hayabusa. Han lades till för dryga månaden sen, men jag har inte fått tummen ur att pröva honom. Precis som i Ninja Gaiden är kontrollerna skittajta och han är jävligt smidig. När man får eldblomman så är han jävligt fierce med stort svärd och Windmill Shuriken. Det är en fröjd att plöja sönder block i underjords-nivåer med dessa. Musiken från Ninja Gaiden är också något av det mest episka i 8 bitar. Stundtals frustrerande svårt (dock inte lika mycket som i Ninja Gaiden), speciellt i undervattensnivåerna och början på 8-2. Seriöst. 8-2 är så gott som omöjlig utan någon uppgradering, för då kan man offra en träff för att komma igenom. Jävligt skoj iaf, klicka på bilden för att lira!

Sen så kan jag inte hjälpa mig själv från att bjuda på lite Duane and BrandO till detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0