Full och nöjd! Appendix!

Och ja, herrejävlar. Apropå bröllop! Förra helgen när jag var hos Andreas (my brotha from anotha motha) i Karlstad så frågade han rentav om jag vill bli hans best man. BEST. FUCKING. MAN. Jag blev oerhört överraskad och tagen på sängen, men jag tackade självfallet ja. Det kan ha varit den finaste komplimangen jag nånsin har fått och valfritt superlativ jag inte beskriva hur stolt jag faktiskt känner mig. Det är helt sjukt hur stort detta faktiskt är, även om det är en ganska trivial sak i det hela taget. Men ändå! Galet!

Kommentarer
Postat av: Der Brüder

...och det är inget som är värt att nämna när du hälsar på, tycker du? XD

2010-04-25 @ 22:06:50
Postat av: CptMonstruoso

Mjae, det dök inte upp i konversationen! Tur att jag har blogg, höhö!

2010-04-28 @ 18:59:58
URL: http://cptmonstruoso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0