Koffeinöverdoser, svett, huvudvärk och magont.

Ja just det ja, jag skulle skriva lite med. Var på V-Con i Karlstad i helgen och hade det kul som satan. Första aftonen (fredag) var vi inte där så länge, men lördag och söndag alltså, jösses... På lördagen vaknade jag vid sisådär halv tio och sen var vi där till tolvtiden på söndagen. På konventet så blev det en runda rollspel (vampire, fem timmar), en hel del tv-spelande, lite filmtittande (Hostel, som sög, och Orgazmo, som kickade ass), lite pärlgubbar och lite brädspelande. Sen så satt man nere vid kiosken eller bredvid folk som gjorde saker och tjötade en del med. Träffade en massa trevliga tjejer där, en speciellt rolig tjej var från Småland delade mitt sinne för humor. Hon trodde dock att jag var sisådär 24 år, bisexuell, sexmissbrukare och att jag hade haft sex med minst 30 personer. Nog för att det är ganska nära, men ändå.

Framåt aftonen så började alla jolt och M-150 (energidryck/sovjetiskt raketbränsle) göra sig påminda och en viss överaktivitet infann sig så småningom. Jag gjorde nog några personer lite irriterade och kanske roade när jag vid 4-5-tiden började prata med en ytterst gäll och jobbig röst, men det var bara kul och hör faktiskt till när man är hög på sömnlöshet och koffein.

På söndagen så lade jag mig vid nio på kvällen, med kanske bara en timma sömn vid ett-tiden. Jag var seg och sur.

Idag har jag haft huvudvärk och magont som få och imorgon så bär det av till Arvika. Jag och Maja ska ses vid tvåtiden och sedan inhandla nödvändigheter och blanda dricka och sen bär det av vid halv sju, efter Däjvid är färdig.
Whoop!
/Joakim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0