"Ja, där hade du visst lite jeans med."

Var ute nyss och shoppade loss lite, kände att jag behövde lite jeans. Rydéns i stan hade jeansrea med 50%, så det kändes dumt att inte sticka dit och kolla utbudet. Jag handlar alltid mina jeans där, enda stället i stan där man kan hitta lite riktig kvalitet, till skillnad från till exempel *host*Dressmann*host*... Nåväl, jag stod och grävde i alla högar av reajeans, utan att hitta nånting i riktig karl-storlek. Detta ledde mig till att gräva i högar av icke-reajeans och hittade mig två par fina, köpte dessuom ett nytt bälte och ett par underbyxor. Fina grejor, alltså.

Fan vad jag är hungrig. Gött att det blir lite wok och nudlar snart iaf.
/Joakim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0