Pretty Plague Machine.

Grawr.
Kom precis ner efteratt ha suttit i sisådär två timmar och målat warhammer, känns skönt att ha kommit igång med sträck-målandet. Jag håller på och bygger ett successor-chapter till Dark Angels som gått över till Chaos, rättare sagt Nurgle, pestfadern, och de har ett färgschema med gulgrönt/grått som är delat på mitten, med gulgrönt på höger sida av figuren och grått på vänster. Har suttit och highlightat gulgrönt i två timmar och jag må säga att det blir himla vackert. Hoppas jag pallar att måla en hel armé, då det är lite tidskrävande... men de är ju marines, så de behöver inte vara så många.
Nog med nördigheter, eller?
Nåväl, imorgon ska jag och tre vänner gå och se på Hancock på bio, det ska bli kul.
Just det ja, jag lyssnade igenom Pretty Hate Machine två gånger medan jag målade. Därav titeln.
Tjingfling!
/Joakim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0